poniedziałek, 11 listopada 2013

Małe błyskotki

Oprócz bransoletki pokażę jeszcze kolczyki, które zrobiłam po raz pierwszy i nawet jestem z nich zadowolona, ba, jakie prawie, oczywiście że jestem! Nie spodziewałam się takiego efektu. Kuleczki wyplecione z fire polish puste w środku w prezencie dla koleżanki :) Jej mina była bezcenna ;) Taka rzecz a cieszy.

Wykonane z Fire Polish 4 mm Milky White oraz TOHO 11/0 nie pamiętam koloru ale znajdziecie go w poście "Czerń ze Złotem"


Tak, mój aparat łapie kolory jak sobie chce.. Ale myślę, że miałam na prawdę fajny pomysł na prezent ;)

3 komentarze:

  1. No ba, że śliczne!:) I jedyne w swoim rodzaju:D (spróbuj wykonać identyczne dla kogoś innego, a zabiję. Patent jest zastrzeżony:D). Raz jeszcze dziękuję za tak uroczy prezent:)

    OdpowiedzUsuń