wtorek, 4 lipca 2017

Kumihimo adventure

Cześć, wracam do was po krótkiej przerwie by pochwalić się rzeczami, które zdążyłam zrobić za pomocą dysku kumihimo. Dla ciekawych wstawiam zdjęcie z internetu jak to wygląda:






Niektórzy równie dobrze robią sobie taki dysk własnoręcznie z tektury jednak ja jestem za kupnem dysku do nauki ponieważ jest wykonany z pianki i bardzo wygodnie dzięki temu przechodzą sznurki między szczelinami. Technika kumihimo jest bardzo prosta a można wykonać dzięki niej bardzo fajne rzeczy. Po więcej na temat tej techniki odsyłam do wujka Google :) Teraz czas na to co mi się udało zrobić.


Fajna prosta propozycja- dwukolorowa barnsoletka z koralików TOHO 8/0 Silver-Lined Lime Green i oczywiście drugiej zieleni nie mogłam znaleźć jak się nazywa, do tego wklejka z magnesem. Bardzo prosto i efektownie.


Druga propozycja bardziej elegancka również z magnesem. Ponownie koraliki TOHO 8/0 Opaque Jet do tego Fire Polish 4mm Milky White wmieszane w te sympatyczne czarno srebrne koraliki.



Ostatnią moją pracą w tej technice jest naszyjnik wykonany na grubszym sznurku z użyciem TOHO 6/0 w kolorze Aluminum. Chciałabym jeszcze pokazać prototyp barnsoletki na którą za bardzo nie mam pomysłu co do zapięcia.


Dwie kulki wykonane z TOHO 11/0 Metallic Nebula do tego ten kolor połączony z jaśniutkim różem- bardzo podoba mi się taki zestaw kolorystyczny jednak nie mam pomysłu na jej wykończenie.







Pozdrawiam i do następnego razu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz