sobota, 1 lipca 2017

Powrót po długiej przerwie

Nie mogę uwierzyć, że minęło już dwa lata jak tu nic nie wstawiłam. Oczywiście, to nie tak, że nic nie zrobiłam- wręcz przeciwnie, koralikowe prace były w toku. W tym czasie również udało mi się obronić pracę dyplomową i zdobyć tytuł licencjata filologii angielskiej. Bransoletki, które tu zaprezentuje zostały oddane jako prezenty :) bardzo lubię robić biżuterię ale jakoś nie potrafię jej sama nosić więc bardzo się cieszę kiedy mogę coś komuś podarować ;). Do rzeczy!

Podwójna bransoletka wykonana z koralików TOHO 11/0 Metallic Nebula & Opaque Rainbow White, srebrne wklejki i zapięcia:




Kolejna, bardzo cieniutki sznur turecki jednak nie wykonany klasyczną techniką. Użyłam Silver-Lined Ruby & Silver-Lined Gray oraz ciemno szare wykończenia:

Ostatnia w stylu 'zebry' zrobiona ukośnikiem- bardzo fajnie układają się koraliki. Użyłam TOHO 11/0 Silver-Lined Amethyst i Opaque White- niestety nie pamiętam wszystkich kolorów których użyłam.

To tyle. Na następny post zaplanowałam pokazać swoją przygodę z dyskiem Kumihimo.

2 komentarze: