czwartek, 19 grudnia 2013

Wąż!

W końcu jest! Tak! Długo wyczekiwany i przeze mnie i na pewno przez właścicielkę :) Z pomysłu Aldony poprzez wykonanie pani Weroniki aż do mojego wykonania :) Ahhh! Sama byłam ciekawa. Moja pierwsza styczność z koralikami long magatama. Na pierwszy rzut oka od razu różnią się od zwykłej magatamy, podłużne coś może w stylu ziarna ryżu? Ale do rzeczy. Oczywiście jak tylko przyszły koraliki od razu miałam ochotę zacząć no ale.. kolokwia i te sprawy ale w końcu udało się :) było warto na prawdę. Dość długo nie robiłam nic na szydełku i niestety zrobił mi się odcisk ale wcale na niego nie narzekałam :) Zobaczcie efekty mojej pracy:




Wykonane z long magatama Higher Metallic Olive oraz 8/0 Iris Green/brown ;)

Prezenty na święta już zrobione, prześliczne zawieszki wg instrukcji z magazynu o Beadingu :)

1 komentarz: