poniedziałek, 16 września 2013

Dwójkowa bransoletka

Wzór ten również zaczerpnięty z bloga Pani Weroniki. Moim zdaniem to na prawdę fajna sprawa, jest bardzo elegancka ale też stonowana. Co mnie namówiło by ją zrobić ? W zasadzie kupno nowej bluzki, do której nie miałam żadnych dodatków, pomyślałam, że ta bransoletka będzie idealna. Koraliki miały prawie ten sam odcień co bluzka, niesamowite! ;)

Do zrobienia bransoletki wykorzystałam 11/0 w kolorach Opaque White i Opaque Lustered Dandelion oraz SuperDuo w kolorze Sliperit Crystal. Dwustronna bransoletka, kolor biały do wszystkiego a żółty do mojej ulubionej bluzki. Kolory połączone fajnie połyskującymi superduo ;) Zapomniałam dodać że na obrzeżach znajdują się koraliki magatama w kolorze Gold- Lined Rainbow Crystal.


Tutaj z kolei dodałam zapięcia srebrne - neutralne. Zaciskowe ponieważ nie miałam pomysłu na inne i zwykły karabińczyk. Dla mnie to fajna propozycja na wyjście na miasto :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz