poniedziałek, 16 września 2013

Wstępnie.

Cześć, na początek parę słów o mnie i o tym jak zaczęła się moja przygoda z koralikami :)
Mam na imię Gosia i jestem studentką filologii angielskiej. Moja przygoda z koralikami zaczęła się dość niedawno - zaraz po mojej maturze. Sklep z koralikami TOHO był dla mnie totalnym kosmosem i nie wiedziałam co można z nich zrobić aż do czasu kiedy zobaczyłam jaką fantastyczną biżuterię można z nich stworzyć. Na pierwszy ogień uczyłam się zwykłego sznura na szydełku. To był dla mnie przełom, długo nie mogłam załapać o co chodzi aż do czasu. Siedziałam dużo w internecie gdyż to zajęcie na prawdę mnie zainteresowało. Jestem osobą skromną, do tej pory sprzedałam bardzo mało swoich wyrobów jednak nie chodzi mi o to bym miała z tego porządny zarobek czy coś w tym stylu. Robię to bo lubię, jeśli komuś się spodobają moje prace można się ze mną skontaktować i w miarę wolnego czasu mogę wykonać daną pracę. Biżuteria z koralików na prawdę jest jedyna w swoim rodzaju a w moim środowisku mało kto w ogóle wie, że można coś takiego stworzyć. Szczególnie pomocna okazała się Pani Weronika, która prowadzi już od 4 lat swój koralikowy blog z którego bardzo często czerpię inspirację bądź się wzoruję. Serdecznie dziękuję jej za pomoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz